Mediahill.cz

Právě se nacházíte:      Jak na to?

Cílová skupina magazínu Kult

V březnu 2013 proběhl internetový průzkum mezi čtenáři portálu kult.cz, celkem bylo vyhodnoceno 185 vyplněných dotazníků. Výsledky ukazují, že čtenářsky nejsilnější věkovou skupinou jsou ekonomicky aktivní ženy od 27 do 45 let. Těsná většina uživatelů není z Brna, což naznačuje přitažlivost obsahu i pro neregionální čtenáře. Výsledky spokojenosti ukazují na kvalitní a přitažlivý obsah.

Datum vložení 30. 5. 2013

Celý článek

Dobrý marketing klíčovým faktorem úspěchu

Nejlepšími českými značkami podle marketingových ředitelů jsou Škoda Auto, Kofola a Pilsner Urquell. Naopak vyhasínají jména jako Walter, Řempo či prací prášek Merkur. Čím to je, proč některé značky stagnují či ztrácejí své tržní postavení, jiné naopak svojí pozici dlouhodobě posilují? Odpověď lze najít ve studii reklamní agentury Ogilvy & Mather s názvem Tradiční české značky v roce 2013.

Datum vložení 30. 5. 2013

Celý článek

Efektivní distribuce magazínů

Co je nového v distribuci našich magazínu? V roce 2012 jsme upravili počet distribučních míst, na kterých distribuujeme magazínu kult. a jeho příloh. Změnili jsme strategii a v letošním roce v ní budeme pokračovat ve prospěch našich čtenářů a inzerentů.

Datum vložení 28. 3. 2013

Celý článek

kult. - magazín s tradicí a širokou čtenářskou základnou

1, 5 milionu rozebraných výtisků od roku 1999 – lidé kult. znají. Je brněnskou stálicí a během let se stal součástí života v Brně. Každý měsíc oslovíme přes 20 000 čtenářů. Zdarma si mohou magazín vzít každý měsíc na více než 250 místech po celé moravské metropoli. Vaše inzerce zasáhne široký okruh čtenářů, které zajímá kultura, dobré jídlo a kvalitní služby v Brně a okolí. Magazín je zdarma a vaši reklamu tak uvidí rádi.

Datum vložení 29. 11. 2012

Celý článek

Jak vyrobit inzerát?

Správně představit nějaký produkt či službu bývá velmi obtížné. Je to podobné, jako když se chceme prezentovat na veřejnosti. Stačí drobné zakoktání či nevhodné gesto a vaše renomé může být nadobro ztracené. Stejně to platí u jakékoliv reklamy. Překlep, typografická chyba, nevhodná nebo nekvalitní fotografie, špatně zvolené barvy degradují váš inzerát natolik, že vaše celkové snažení přišlo vniveč. Co tedy musíme udělat, aby reklama fungovala, jak má?

Datum vložení 17. 8. 2011

Celý článek