Mediahill.cz

Právě se nacházíte:      Archiv článků
Náhled článku

Datum vložení 7. 2. 2014

Chyba

Vyjádření k mediální spolupráci s Tradičním plesem v Brně

Na základě ohlasů a informací, které byly zveřejněny po uskutečnění 1. ročníku Tradičního plesu, bychom se ke vzniklé situaci rovněž rádi vyjádřili.


Na základě ohlasů a informací, které byly zveřejněny po uskutečnění 1. ročníku Tradičního plesu, bychom se ke vzniklé situaci rovněž rádi vyjádřili. 

Magazín Kult. byl jedním z mediálních partnerů Tradičního plesu. "Když jsem se s panem Šedou poprvé potkal na konci října, abychom probrali podmínky mediálního partnerství, byl jsem myšlenkou Tradičního plesu nadšen. I když jsem v duchu pochyboval, že si na ples najde cestu 3.000 návštěvníků, tak jsme do mediální podpory dali vše a snažili se této akci pomoci se výrazně zviditelnit. Přispěli jsme svým dílem do celkové marketingové strategie, která byla velmi dobře povedená, protože na ples přišlo přibližně 2.500 lidí, což mě samotného mile překvapilo.“ sdělil Radek Holík, jednatel společnosti Media Hill, s.r.o.

O to víc nás mrzí, že se akce nevydařila a dopadla tak, jak dopadla. Je zřejmé, že došlo k pořadatelskému selhání, se kterým jsme však z naší strany neměli nic společného. Z pohledu partnerské spolupráce s Tradičním plesem v Brně jsme také zklamáni, že výsledný dojem z celé události nebyl dobrý a stejně tak, jako většina účastníků se cítíme poškozeni.

Naším jediným záměrem bylo Tradiční ples mediálně podpořit a pomoci na nohy novému projektu. Mrzí nás, že jsme návštěvníky plesu pozvali na akci, kterou pořadatel nezvládl, za což neneseme žádnou zodpovědnost. 

Děkujeme za pochopení.

Autor Redakce



Zpět